علاقه چلسی به تمدید قرارداد ستاره انگلیسی خود پیش از ژانویه

علاقه چلسی به تمدید قرارداد ستاره انگلیسی خود پیش از ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی مایل است تا پیش از شروع پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، مذاکرات تمدید قرارداد کانر گلگر را تسریع ببخشد.

به گزارش فوتبالی، گلگر که در دو سال نهایی قراردادش با چلسی قرار دارد، علی رغم ابراز علاقه اش برای ماندن در این تیم، در تابستان امسال برای فروش در دسترس بود و چلسی مشکلی با فروش او برای افزایش بودجه خود نداشت.

نیوکاسل، تاتنهام و وستهم، همگی هنوز به او علاقه مند هستند. گلگر در هر ده بازی تیمش در لیگ امسال، بازی را از ابتدا آغاز کرده است و حتی در غیاب ریس جیمز، بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بسته است. مائوریتسیو پوچتینو، یکی از طرفداران این بازیکن انگلیسی است و در پشت صحنه نیز، سران چلسی را به تمدید قرارداد این بازیکن جوان که محصول آکادمی چلسی است، تشویق کرده است. چلسی نیز امیدوار است تا پیش از شروع پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، با این بازیکن 23 به توافق برسد، زمانی که تیم‌های علاقه مند به او، ممکن است برای جذب او تلاش کنند. گلگر از علاقه دیگر تیم‌ها به خود آگاه است اما در حال حاضر از همکاری با پوچتینو خوشحال است و تبدیل شدن به کاپیتان موقت تیم چلسی، رابطه او با سرمربی آرژانتینی را حتی بهتر از قبل کرده است.

2102