سارق خانه رونالدو و بنزما: به احترام مسی از او دزدی نکردم!

سارق خانه رونالدو و بنزما: به احترام مسی از او دزدی نکردم!

پایگاه خبری فوتبالی - در سالهای اخیر سرقت از منزل ستارگان فوتبال جهان به اتفاقی کاملا عادی تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که راموس و خانواده اش در خانه نبودند و بچه هایش با پرستار تنها بودند، سارقان وارد منزل وی شدند و اشیای قیمتی را به سرقت بردند و بسیاری از موارد مشابه نیز وجود داشته است. 

حالا فردی با نام مستعار "آلبرتو" که تجربه سرقت از خانه کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و یوهان کرویف را داشته، از خاطرات دزدی هایش تعریف کرده است. وی اظهار داشت :" یک بار که بنزما در خانه اش نبود، از او سرقت کردیم. همچنین ما پشت سرقت از خانه رونالدو در مادیرا بودیم که البته اقلام موجود در خانه جالب نبود."

آنها پیش از درگذشت کرویف و در سال 2012 به خانه او دستبرد زدند که البته نمی دانستند که این خانه متعلق به چه کسی است اما در آن جا عکس های او با برکمپ و سایر بازیکنان را می بینند. آنها از خانه کرویف حدود  بیست هزار یورو سرقت می کنند. 

این سارق که اصالتی از آلبانی و کوزوو را دارد، می گوید که وقتی که از او خواسته شده تا از خانه لئو مسی سرقت کند، مخالفت کرده است. وی اظهار داشت :" چندین بار با پیشنهاد از افراد مختلفی مواجه شدم که می خواستند از خانه مسی سرقت کنند. از من در موردش می پرسیدند اما موافق نبودم. به مسی افتخار می کنم و به احترام او حاضر نبودم که از خانه اش سرقت کنم. حدود یک سال پیش بود که به من گفتند که از خانه والدین مسی در بارسلونا سرقت کنیم. مسی در پاریس بود. برای دیدن منطقه رفتم چون به آن محل آشنایی داشتم اما در نهایت به احترام مسی مخالفت کردم و حاضر نشدم که بخشی از این سرقت باشم. "

آلبرتو می گوید که بیش از صد سارق تحت کنترل او هستند که بدون اجازه او از خانه افراد سرقت نمی کنند!

4125