اقرار پوچتینو به احتمال بازگشتش به تاتنهام، پیش از تقابل چلسی با تاتنهام

اقرار پوچتینو به احتمال بازگشتش به تاتنهام، پیش از تقابل چلسی با تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو، پیش از بازی چلسی مقابل تاتنهام، اقرار کرد که مشکلی با بازگشت دوباره به باشگاه سابقش ندارد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام، دوشنبه شب میزبان آبی های لندن خواهد بود، در حالی که این بازی، یک رقابت تاثیرگذار در لیگ جزیره به شمار می‌آید. این بازی همچنین برای پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که برای 5 سال، هدایت این تیم را برعهده داشت و در سال 2019 از سمت خود اخراج شد، اهمیت زیادی دارد. این سرمربی آرژانتینی، رابطه نزدیکی با تاتنهام و طرفدارانش دارد و دو بار به بازگشت به این باشگاه لینک شده بود که آخرین بار آن پس از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه بود.

او در صحبت‌های قبل بازی چلسی و تاتنهام، درباره احتمال بازگشتش به تاتنهام گفت:" چرا که نه؟ امیدوارم که تا روز مرگم اینجا بمانم، برای 20-25 سال، اما هیچوقت نمی‌دانید که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. من 51 سال دارم و بیشتر به این فکر می‌کنم که از امروزم لذت ببرم و خیلی به آینده فکر نکنم، اما هیچوقت نمی‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر یک روزی من مشغول به کار نباشم و آن‌ها مرا بخواهند، چرا که نه؟ ما باید واقعی باشیم و تظاهر نکنیم. من نمی‌خواهم که ریاکار باشم و چیزی که احساس واقعی‌ام نیست را به زبان بیاورم. نمی‌توانم بگویم که تمام آن چیزها را فراموش کرده ام، این حرف احمقانه به نظر می‌رسد. من می‌خواهم طبیعی رفتار کنم و از یک بازی خوب لذت ببرم. من می‌خواهم پیروز شوم و آن‌ها را شکست دهم. این پیروزی اهمیت دارد زیرا چلسی به برد نیاز دارد، نه به این خاطر که مقابل تاتنهام بازی می‌کنیم. چیز خاصی در کار نیست. من به آنجا نخواهم رفت تا انتقام بگیرم."

2102