زنگ خطر برای بنزما و الاتحاد در فاصله یک ماه تا جام باشگاه‌های جهان

زنگ خطر برای بنزما و الاتحاد در فاصله یک ماه تا جام باشگاه‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد با رهبری کریم بنزما حس و حال خوبی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، لغزش جدید الاتحاد در لیگ عربستان و افزایش اختلاف آنها با الهلال صدرنشین، هوادارانشان را نگران کرده است. قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان شرایط خوبی ندارد و نونو اسپیریتو سانتو سرمربی این تیم فاصله ای با اخراج شدن ندارد.

فشار روی الاتحاد خیلی زیاد است. آنها کمتر از یک ماه دیگر باید در خاک خود میزبان جام جهانی باشگاه ها باشند. در حقیقت الهلال سال گذشته به فینال مسابقات رسید و در مقابل رئال مادرید شکست خورد و عربستانی ها انتظارات زیادی از الاتحاد در مسابقات امسال دارند و به چیزی کمتر از حضور در فینال و تقابل احتمالی با منچسترسیتی رضایت نخواهند داد.

الاتحاد در اولین بازی خود در مسابقات باید در روز 22 آذر به مصاف اوکلندسیتی، نماینده اقیانوسیه برود و بعد از آن باید به مصاف الاهلی مصر بروند تا بتوانند به نیمه نهایی راه پیدا کنند و در آن جا مقابل فلومیننزه قرار بگیرند. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در نیمه نهایی دیگر به فینال می رسد. 

بنزما در این فصل در ده بازی در لیگ عربستان پنج گل زده است که آمار بدی نیست اما با توجه به این که او سالانه حدود دویست میلیون یورو دستمزد می گیرد، توقعات از او بیشتر است. کریم هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

در هر صورت نونو اسپیریتو می داند که هیچ بعید نیست که پیش از جام جهانی باشگاه ها جایگاهش را از دست بدهد اما اگر در این تورنمنت موفق نباشد، اخراجش قطعی است.

4125