استیون جرارد به دنبال خریدهای اروپایی برای الاتفاق

استیون جرارد به دنبال خریدهای اروپایی برای الاتفاق

پایگاه خبری فوتبالی- استیون جرارد، سرمربی باشگاه الاتفاق اعلام کرد که تیمش در ماه ژانویه بار دیگر به سراغ جذب بازیکنان اروپایی خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، هزینه های سنگین لیگ عربستان سعودی یکی از نکات کلیدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این فصل بود، زیرا چندین باشگاه از این عربستان با قراردادهای هنگفت برخی از نام های برتر فوتبال اروپا را به خدمت گرفتند. استیون جرارد اسطوره لیورپول و سرمربی سابق استون ویلا که در تابستان به عنوان سرمربی جدید الاتفاق به الاتفاق به این تیم پیوست، قول داده که بازیکنانی جدید را به تیم خود اضافه کند و فاش کرد که قصد دارد بار دیگر به بازار اروپا مراجعه کند.

سرمربی انگلیسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: "برای اعتماد بیشتر هواداران خود، ما قصد داریم اروپا گزینه های بیشتری را جستجو کنیم. اما مهمتر از آن، ما باید در سطح بازیکنان بومی نیز جستجو داشته باشیم تا سطح تیم برای رقابتی تر شدن آماده باشد."از جمله خریدهای قابل توجهی که جرارد در باشگاه جدید خود بلافاصله پس از پیوستن به تیم الاتفاق انجام داد، جوردن هندرسون کاپیتان سابق لیورپول و قهرمان سابق لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر و همچنین هافبک جاماییکایی اورتون دمارای گری بود. الاتفاق علیرغم اضافه شدن این ستاره ها شروع سختی در این فصل لیگ عربستان داشته و پس از ۱۲ بازی با ۲۱ امتیاز در رده هفتم لیگ عربستان قرار دارد.

۱۰۰۹