فرار لیورپول از شکست در دقیقه 90+5

فرار لیورپول از شکست در دقیقه 90+5

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خارج از خانه مقابل لوتون با حساب یک بر یک متوقف شد تا فرصت صعود به رده دوم را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لوتون تاون و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم کنیل وورث به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که قرمزها با 23 امتیاز در رده چهارم و لوتون تاون تنها با 5 امتیاز در رده هجدهم قرار داشت. لوتون در پنج بازی گذشته خود، 3 شکست و تنها یک برد به دست آورده است. 

در نیمه اول مطابق انتظار لیورپول تیم برتر میدان بود و موقعیت های فراوانی روی دروازه لوتون خلق کرد، اما تمامی آن ها به خاطر بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت تا نیمه اول بدون اینکه تیمی گلی به ثمر برساند به پایان رسید. 

در نیمه دوم هم داستان مثل نیمه اول بود. لیورپول مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نمی توانست از سد دفاعی لوتون بگذرد. در دقیقه 80، چانگ روی یک ضد حمله برق آسا، توانست برای لوتون گلزنی کند تا در میان تعجب همگان، این لوتون باشد که از لیورپول پیش می افتد. در ادامه فشار لیورپول برای رسیدن به گل چند برابر شد تا اینکه لوئیز دیاز در دقیقه 90+5 توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا لیورپول از یک شکست بد موقع فرار کند.

لوئیز دیاز در حالی تصمیم به بازی کردن برای لیورپول گرفت که هنوز پدرش در دست آدم رباهاست.

4416