بیانیه باشگاه آرسنال، پس از نظرات تند آرتتا خطاب به داوری بازی مقابل نیوکاسل

بیانیه باشگاه آرسنال، پس از نظرات تند آرتتا خطاب به داوری بازی مقابل نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آرسنال، بیانیه ای را در حمایت از میکل آرتتا، منتشر کرده است و به اشتباهات غیر قابل قبول داوری و داور ویدیویی در طول باخت 0-1 این تیم مقابل نیوکاسل، اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، گل بحث برانگیز آنتونی گوردون در نیمه دوم، از سه جنبه مختلف توسط var، مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با مورد قبول واقع شدنش، پیروزی را به تیم ادی هاو هدیه کرد.

آرتتا پس از بازی، تصمیم قبول کردن این گل را خجالت آور و یک رسوایی نامید و حالا با توجه به نظراتش، خطر محروم شدن از طرف اتحادیه داوران روبرو شده است.

آرسنال، بیانیه ای در اینباره منتشر کرده است که به شرح زیر است:" باشگاه آرسنال، پس از اشتباهات غیر قابل قبول داوری و VAR، در عصر شنبه، با تمام وجود از نظرات میکل آرتتا پس از بازی، حمایت می‌کند.  پرمیرلیگ، بهترین لیگ دنیاست، با بهترین بازیکنان، سرمربیان و طرفدارانی که لایق چیزی بهتر از این هستند.  کمیته داوران انگلیس باید فورا استانداردهای داوری را بررسی کند و بر روی اقدامات لازم که ما را از آنالیزهای گذشته نگر، توضیحات بیشتر و عذرخواهی‌ها بی نیاز کند، تمرکز کند. ما از تلاش‌های فعلی رئیس کمیته داوران، هاوارد وب، حمایت می‌کنیم و از تلاش همگانی برای رسیدن به استاندارهای داوری در سطح جهانی که مورد نیاز لیگمان است، استقبال می‌کنیم."

2102