عکس؛ خوشحالی جالب رونالدو با مدافع سابق منچسترسیتی در رختکن النصر

عکس؛ خوشحالی جالب رونالدو با مدافع سابق منچسترسیتی در رختکن النصر

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و الخلیج در ورزشگاه خانگی تیم النصر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. رونالدو در دقیقه 26 بازی خودش با یک شوت دیدنی گلزنی کرد و در دقیقه 58 هم به آیمریک لاپورته پاس گل داد. لاپورته بین سال های 2018 تا 2023 در منچسترسیتی حضور داشته است و در تابستان گذشته بود که به منچستر سیتی پیوست.

در عکسی که از رختکن النصر عربستان پس از بازی منتشر شده است، می بینیم که کریستیانو رونالدو و لاپورته با ژستی جالب در کنار هم ایستاده اند و خوشحالی می کنند. رونالدو و لاپورته عوامل اصلی پیروزی النصر عربستان مقابل الخلیج بودند. النصر در این روز ها حال و روز خوبی دارد و در تلاش است تا خودش را به صدر جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان برساند. فعلا الهلال عربستان صدرنشین است اما باید دید که این وضعیت تا چه زمانی پایدار خواهد بود.

1470