نقل و انتقالات/ جانشین مد نظر رئال مادرید برای امباپه؛ منچستر یونایتد به دنبال معاوضه بازیکن گران قیمت خود

نقل و انتقالات/ جانشین مد نظر رئال مادرید برای امباپه؛ منچستر یونایتد به دنبال معاوضه بازیکن گران قیمت خود

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید که سال‌هاست به دنبال جذب کیلیان امباپه بوده است، ستاره بایرن مونیخ را به عنوان گزینه جانشین این ستاره فرانسوی، برگزیده است.

به گزارش فوتبالی، باهم داغ ترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

منچستر یونایتد، پس از شروع ناامید کننده راسموس هویلوند و مارکوس رشفورد، می‌خواهد تا ترکیب تیم خود را تقویت کند. شیاطین سرخ، به گابریل باربوسا، مهاجم برزیلی چشم دوخته اند و حاضرند تا آنتونی را طی یک انتقال قرضی، برای انجام این انتقال، قربانی کنند. (Mirror)

.

لیورپول و یورگن کلوپ، فولارین ویرتز، هافبک بایر لورکوزن را تحسین می‌کنند و باور دارند که این بازیکن آلمانی، ممکن است تمام فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به جانشین بلند مدت محمد صلاح را دارد. (Star)

.

ماسیمیلیانو آلگری، از یوونتوس درخواست کرده است که کالوین فیلیپس، هافبک منچستر سیتی را جذب کند. مذاکرات بین دو تیم آغاز شده است و معامله ای قرضی با گزینه ای برای دائمی کردن آن، مورد بحث است. (Gazzetta dello Sport)

.

رئال مادرید، در صورتی که در روند جذب کیلیان امباپه شکست بخورد، به دنبال جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ خواهد رفت. (ESPN)

.

بارسلونا، به سرجی روبرتو، کاپیتان باشگاه و مارکوس آلونسو، اجازه خواهد داد تا با پایان قرارداد خود با این تیم در پایان فصل جاری، این تیم را ترک کنند. (Sport)

2102