پیام مهاجم سرشناس اسپانیا پس از حمله به مانیتور داور ویدیویی!

پیام مهاجم سرشناس اسپانیا پس از حمله به مانیتور داور ویدیویی!

پایگاه خبری فوتبالی - یاگو آسپاس کاپیتان سلتاویگو و مهاجم باتجربه فوتبال اسپانیا پس از آن که ضربه پنالتی به سود تیمش توسط داور ویدیویی در بازی مقابل سویا لغو شد، نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 36 ساله که در بازی شنبه در ورزشگاه مونیسیپال در بالایدوس وارد زمین شده بود، از این که سلتا صاحب ضربه پنالتی شده بود، خوشحال بود. آلخاندرو هرناندز هرناندز داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد چرا که خسوس ناواس باعث سرنگونی دوویکاس شده بود اما در نهایت داور ویدیویی این پنالتی را لغو کرد.  بدین ترتیب کارت زرد ناواس نیز لغو شد.

آسپاس وینگر سابق لیورپول از این که بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اصلا خوشحال نبود و با خشم به مانیتور داور ویدیویی ضربه زد. یاگو در پایان بازی با خشم گفت:" همیشه داوری ها به سود رقبای ماست. امروز نیز زمانی که تصمیم داور می توانست به سود ما باشد، ناگهان داور ویدیویی به شکل عجیبی پنالتی را مردود کرد.  همیشه تصمیم های داوران در بازیهای اخیر به ضرر ما بوده است. می خواهیم بهترین لیگ دنیا را داشته باشیم اما انگار در چنین چیزهایی قرار نیست پیشرفت کنیم."

آسپاس روز یکشنبه در پیامی به خاطر رفتار خود و حمله به مانیتور VAR عذرخواهی کرد و گفت :" دیروز مرتکب یک اشتباه شدم. نباید خشم خود را این گونه خالی می کردم. ناراحت هستم چون الگوی مناسبی برای کودکان طرفدار سلتا نبودم."

4125