دروازه‌بان ملوان در گفت و گو با فوتبالی: برد سپاهان؟ باید پرسپولیس را هم می‌بردیم

دروازه‌بان ملوان در گفت و گو با فوتبالی: برد سپاهان؟ باید پرسپولیس را هم می‌بردیم

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان جوان ملوان می‌گوید در صورت ادامه روند خوب این تیم، کسب سهمیه آسیایی برای تیم پرطرفدار انزلی، دور از دسترس نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، افشار صداقت دروازه‌بان جوان و بومی ملوانی‌هاست که به نوعی پدیده این تیم هم محسوب می‌شود. سنگربان انزلی‌چی‌ از هفته پنجم توسط مهدی تارتار در چارچوب دروازه قرار گرفت تا اولین بازی لیگ برتری خود را تجربه کند. این جوان ۲۲ ساله عملکرد خوبی هم داشته و در سه بازی از پنج مسابقه کلین‌شیت کرده است. 

گفت و گوی خبرنگار فوتبالی با دروازه‌بان جوان ملوان، از بازی این تیم مقابل سپاهان شروع شد:" شکر خدا توانستیم یک بازی خوب با تمرکز بالا انجام دهیم و سه امتیاز را گرفتیم. فکر کنم مقتدرانه و بدون هیچ حرف و حدیثی بردیم. با اینکه توپ بیشتر در اختیار سپاهان بود ولی موقعیت‌های ما بیشتر و خطرناک‌تر بود. در کل سه امتیاز با ارزشی بود و کار آسانی نیست در نقش جهان بتوانید سپاهان را شکست دهید."

دروازه‌بان قوهای سپید مدعی است برابر پرسپولیس هم آنها به دنبال سه امتیاز بودند: " بازی به بازی پیش می‌رویم و مقابل پرسپولیس هم برای سه امتیاز رفته بودیم و حق ما هم برد بود و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم. بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم در این بازی هم برنده باشیم."

افشار اعتراف کرده که تصورش کسب چنین نتایجی نبوده است: " تیم ما کمی دیر بسته شد و اگر بخواهم واقعیتش را بگویم، فکر نمی‌کردیم الان سوم جدول باشیم. با این حال به جز دو هفته اول که هماهنگ نبودیم، بازی‌های بعدی توانستیم امتیازات را جمع کنیم."

بخش بعدی صحبتهای صداقت، درباره عملکردش در ترکیب ملوان است: " لطف آقای تارتار بود که به من اعتماد کردند. تعداد کلین‌شیت مهم است ولی برای دروازه‌بان تعداد نجات دروازه مهم‌تر است. انگیزه این را داشتم که هر زمان از فصل به من اعتماد شد عملکرد خوبی داشته باشم. البته ما شکل دفاعی خوبی داریم و موقعیت کمی به حریف می‌دهیم ‌و ‌جلوی پرسپولیس هم کار تیمی بود که کلین‌شیت کردم."

سنگربان ملوانی مدعی است کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس این تیم نخواهد بود: " صدر در صد انتظار داریم رتبه‌های بالای جدول بمانیم و انشاالله که سهمیه هم بگیریم و دور از دسترس نیست. بازی بعدی روی کاغذ بازی آسانی است و درست است استقلال خوزستان برد نداشته ولی اصلا نسبت به بازی با سپاهان و پرسپولیس راحت نیست و چه بسا سخت‌تر هم هست و آن‌ها برای جدا شدن از قعر جدول خواهند آمد."

1997