منچستریونایتد جانشین آنتونی را انتخاب کرد

منچستریونایتد جانشین آنتونی را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نظر دارد که در نقل و انتقالات زمستانی دوباره برای خرید اقدام کند و حاضرند تا آنتونی را به عنوان بخشی از انتقال، پیشنهاد بدهند.

به گزارش ف وتبالی، منچستریونایتد در نظر دارد که گابریل باربوسا ملقب به "گابی گل" را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه فلامینگو به خدمت بگیرد. قیمت این مهاجم 25 میلیون یورو است که باشگاه برزیلی آماده است تا آنتونی را به صورت قرضی به عنوان بخشی از انتقال به خدمت بگیرد. گابی گل تا دسامبر 2024 با فلامینگو قرارداد دارد و به همین علت تیم برزیلی از فروش او در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش استقبال کرده است.  آنتونی به علت مشکلات در زندگی شخصی از لیست یونایتد کنار گذاشته شده بود و به نظر می رسد که مدیران شیاطین سرخ ترجیح می دهند که او را هر چه زودتر به فروش برسانند.

گابریل باربوسا 27 ساله یکی از مهاجمان مهم فوتبال برزیل در سالهای اخیر بوده است اما تجربه ناکام او در اینتر و بنفیکا باعث شده بود تا ترجیح بدهد که در باشگاه های برزیلی بازی کند. حالا یونایتد به این مهاجم این فرصت را داده تا به لیگ انگلیس ملحق شود و باید دید که پاسخ او چه خواهد بود. وی در سالهای اخیر یکی از ستارگان کلیدی باشگاه فلامینگو بوده است.

4125