پیش بازی سپاهان - آلمالیق/ عملیات خروج از شوک در ورزشگاه آزادی

پیش بازی سپاهان - آلمالیق/ عملیات خروج از شوک در ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی در برابر آلمالیق برای سپاهان از نان شب هم واجب‌تر است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در حالی میزبان حریف ازبکستانی‌اش خواهد بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا با حکمی که درباره بازی برگزارنشده این تیم مقابل الاتحاد عربستان داد، مورایس و شاگردانش را شوکه کرد و حالا تیم اصفهانی برای آنکه بتواند شرایطش در جدول را بهبود ببخشد، چاره‌ای جز پیروزی مقابل آلمالیق ندارد.

مهمان ناخوانده آزادی: حتما در جریان هستید که سپاهان با حکم کمیته انضباطی AFC، امکان میزبانی از حریفش در اصفهان را ندارد و باید در ورزشگاه آزادی مقابل آلمالیق قرار بگیرد. به همین دلیل، این ورزشگاه در یک روز، مهمان دو بازی آسیای خواهد بود.

باخت به گربه سیاه را فراموش کن: حکم کمیته انضباطی درباره دیدار با الاتحاد، تنها اتفاق تلخ این روزها برای سپاهان نبوده و آنها با شکست خانگی مقابل ملوان، آماده دیدار با آلمالیق شده‌اند و امیدوارند که فردا شب حریفشان را ببرند تا کمی از اتفاقات چند روز اخیر، فاصله بگیرند.

بازی قبلی دو تیم: سپاهان در بازی قبلی خود 3 بر 2 مغلوب ملوان شد و آلمالیق هم در بازی قبلی خود با نتیجه 1 بر صفر آندیجون را شکست داد. 

وضعیت دو تیم در جدول: سپاهان با کسب 4 امتیاز از 3 بازی قبلی خود در رده سوم گروه C حضور دارد و آلمالیق هم بدون امتیاز در قعر گروه جای گرفته است.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دوشنبه 15 آبان

سپاهان - آلمالیق ازبکستان ساعت 21.30

9098