پیش بازی نساجی – نوف باخور/ دیدار انتقامی برای رحمتی

پیش بازی نساجی – نوف باخور/ دیدار انتقامی برای رحمتی

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی با هدف گرفتن انتقام شکست مقابل نوف باخور، مقابل تیم ازبکستانی قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان رحمتی در حالی میزبان حریفشان هستند که تیم پرطرفدار قائمشهری، در فاز نتیجه‌گیری، اصلا خوب عمل نکرده و اگر می‌خواهد حداقل روی کاغذ شانسی برای صعود از گروهش داشته باشد، شانسی جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد. 

نساجی که از 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به 5 شکست و 1 تساوی رسیده، امیدوار است مقابل تیم ازبکستانی، بعد از مدتها رنگ برد را ببیند. البته که نوب باخور هم انگیزه‌های خودش را برای این بازی دارد.

این تیم ازبکستانی که با 7 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل پایین‌تر نسبت به الهلال، در رده دوم گروه قرار دارد، به دنبال دبل کردن نساجی است تا شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 1-2 به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید و حالا باید دید دیدار برگشت دو تیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

بازی قبلی دو تیم: نساجی در بازی قبلی خود با 3 گل مغلوب تراکتور شد و نوف باخودر هم در مسابقه قبلی خود شورخان ترمر را 2 بر یک شکست داد.

وضعیت دو تیم در جدول گروه: نساجی با 3 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد و نوف باخور هم با 7 امتیاز، تیم دوم جدول گروه چهارم مسابقات است.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 

دوشنبه 15 آبان

نساجی – نوف باخور ساعت 17.30

9098