پیام اینستاگرامی رونالدو پس از درخشش جدید در النصر

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از درخشش جدید در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر با یک گل و یک پاس گل در مقابل الخلیج درخشید تا تیمش با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، النصر با پیروزی مقابل الخلیج اختلاف چهار امتیازی را با الهلال حفظ کرد و دو تیم همچنان به جنگ برای لیگ عربستان ادامه می دهند.  کریستیانو پس از یک شب درخشان دیگر در پیامی اینستاگرامی نوشت:" پیروزی منسجم. به فشار آوردن ادامه می دهیم."

کریستیانو رونالدو بدون تردید بهترین بازیکن النصر و لیگ عربستان در شروع فصل بوده است. ستاره پرتغالی در این فصل یازده بار برای النصر بازی کرده که دوازده گل زده و هفت پاس گل داده است. در حقیقت فقط در دو تا از بازیها خبری از گل یا پاس گل رونالدو نبوده و در بقیه بازیها همواره به کمک تیمش آمده است.

کریستیانو در دومین فصلش در النصر به شدت به دنبال قهرمانی در لیگ عربستان است که نمی خواهد اتفاقات فصل گذشته تکرار شود و جام را از دست بدهند. این تیم فعلا باید در لیگ به جنگیدن و تعقیب الهلال ادامه بدهد و منتظر لغزش تیمی باشد که فوق ستاره اصلی خود یعنی نیمار را از دست داده است. بازی بعدی النصر در لیگ قهرمانان مقابل الدحیل خواهد بود و بعد از آن در لیگ به مصاف الوحده می روند.

4125ا