عکس؛ اشک‌های اسطوره رئال مادرید پس از جام شماره 28

عکس؛ اشک‌های اسطوره رئال مادرید پس از جام شماره 28

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو اسطوره رئال مادرید در فلومیننزه توانست فاتح جام لیبرتادورس شود.

به گزارش فوتبالی، فلومیننزه برای اولین بار در تاریخش فاتح جام لیبرتادورس شد تا روند قهرمانی های برزیل در این جام ادامه پیدا کند. در حقیقت فلومیننزه توانست با نتیجه دو بر یک در مقابل بوکا جونیورز  پیروز شود و به به قهرمانی امریکای جنوبی برسد. بدین ترتیب این تیم هم در جام جهانی باشگاه های هفت تیمی در سال 2023 و هم در جام جهانی باشگاه های 32 تیمی در سال 2025 حضور خواهد داشت.

مارسلو اسطوره رئال مادرید که سال گذشته از این تیم جدا شد، حالا توانست در تیم دوران کودکی خود یعنی فلومیننزه به قهرمانی لیبرتادورس دست پیدا کند. مارسلو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت که در دقیقه 80 از زمین خارج شد. پس از آن که کندی گل قهرمانی را برای تیم برزیلی در وقت اضافه به ثبت رساند، مارسلو روی نیمکت نمی توانست جلوی اشک هایش را بگیرد. در حقیقت مارسلو تصور نمی کرد که در اولین فصل حضورش در فلومیننزه بتواند اولین  جام بزرگش را کسب کند و حالا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرده است.

مارسلو حالا تعداد جامهای دوران فوتبالش را به عدد 28 رسانده است چرا که پیش از این  تجربه کسب لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا یا سوپرجام اروپا را هم در کارنامه اش داشت.

4125