اشتباه راننده اتوبوس بازی جوانان آرسنال را لغو کرد

اشتباه راننده اتوبوس بازی جوانان آرسنال را لغو کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازی روز شنبه  تیم زیر ۱۸ سال آرسنال مقابل برایتون پس از اینکه اتوبوس تیم به طور اشتباه به شهر بورنموث رسید، به تعویق افتاد!

به گزارش فوتبالی، تیم زیر ۱۸ سال توپچی ها شنبه صبح از شهر لندن به سواحل جنوبی انگلیس سفر کردند تا به موقع برای شروع بازی ساعت ۱۲ ظهر به مقصد برسند. با این حال، یک اشتباه غیرعادی باعث شد که آنها هرگز به مقصد اصلی خود نرسند!

طبق گزارش سایت تیم جوانان آرسنال راننده اتوبوس تیم در جاده M25 گردش اشتباهی را انجام داد و تیم به طور غیرقابل توضیحی در شهر بورنموث و در فاصله قابل توجه 95 مایلی از مقصد مورد نظر به مقصد دیگری رسید.این انحراف غیرمنتظره منجر به سردرگمی و استرس تیم شد و در نهایت اعضای تیم آرسنال به موقع به محل مسابقه نرسیدند.

 در نتیجه، آرسنال تصمیم گرفت به پایگاه تمرینی Colney در لندن بازگردد. پس از نیم ساعت تاخیر در شروع بازی دیدار دو تیم لغو شد و بازی اکنون باید در تاریخ دیگری برگزار شود و هر دو تیم را با یک استراحت غیرمنتظره مواجه خواهد کرد.پس از شروع متزلزل فصل، بازیکنان تیم جک ویلشر با دو برد و یک تساوی در سه بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده اند. تیم زیر ۱۸ سال آرسنال در تاریخ ۱۱ نوامبر در یک بازی دیگر لیگ جوانان در مقابل نوریچ سیتی به میادین باز خواهد گشت.

۱۰۰۹