مدیربرنامه های آدریان رابیو و رد مذاکرات جدی با منچستریونایتد در تابستان گذشته

مدیربرنامه های آدریان رابیو و رد مذاکرات جدی با منچستریونایتد در تابستان گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- مادر و مدیر برنامه های آدرین رابیو می گوید که هیچ وقت مذاکره واقعی و جدی بین ستاره یوونتوس و منچستریونایتد بر سر انتقال تابستانی صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ در تابستان گذشته با هافبک یوونتوس در ارتباط بودند اما این انتقال هرگز به نتیجه نرسید. این ملی پوش فرانسوی ماه گذشته گفت که از حضور در سری آ خوشحال است، اما او به دلیل اینکه تابستان آینده قراردادش تمام می شود، انتقال به تیم دیگری را رد نکرده است. حال، مادر و مدیر برنامه های او، ورونیک رابیو، درباره نزدیک شدن این بازیکن ۲۸ ساله به اولدترافورد صحبت کرده است.گفته می شود که منچستریونایتد در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه مجددا به بررسی وضعیت رابیو می پردازد و ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ برای تقویت خط هافبک خود برای حذب او اقدام کند. 

در واقع می توان گفت که آنها به بازسازی خط هافبک خود نیاز دارند و این بازیکن فرانسوی می تواند بخشی از آن باشد. با این حال، از آنجایی که اریک تن هاگ، سرمربی تیم تحت فشار است تا شغل خود را حفظ کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که منچستریونایتد برای جذب رابیو تلاش کند مگر اینکه که مربی جدیدی جانشین این مربی هلندی شود. یوونتوس و رابیو روز یکشنبه در سری آ مقابل فیورنتینا قرار خواهند گرفت.

۱۰۰۹