رئال مادرید به دنبال یک ستاره دیگر از چلسی

رئال مادرید به دنبال یک ستاره دیگر از چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس آخرین گزارش ها، رئال مادرید به دنبال ریس جیمز، ستاره جوان چلسی است و می خواهد او را جانشین دنی کارواخال کند. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید مدتی است که ریس جیمز را به عنوان جانشین بلند مدت برای دنی کارواخال زیر نظر گرفته است. هیئت مدیره و مربیان رئال مادرید از عملکرد ریس جیمز در چلسی بسیار راضی هستند و موندو دپورتیوو ادعا کرد که کارلو آنچلوتی شخصاً خواهان جذب این ستاره انگلیسی است. ریس جیمز قرارداد بلند مدتی با چلسی تا سال 2028 دارد و به نظر نمی رسد که به همین زودی قصد خروج از غرب لندن را داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، کارواخال در 10 سال اخیر سمت راست رئال مادرید را بیمه کرده است. او توانسته 386 بار با پیراهن لوس بلانکوس برای این تیم به میدان برود و علاوه بر بازی های درخشان در پست دفاع راست، توانسته به این تیم در راه کسب سه قهرمانی لالیگا، 2 قهرمانی کوپا دل ری و پنج قهرمانی چمپیونز لیگ کمک کند و حالا آخرین سال های حضورش در سانتیاگو برنابئو را تجربه می کند.

رئال مادرید روز یک شنبه میزبان رایو وایکانو خواهد بود و چلسی در روز دو شنبه در ورزشگاه هاتسپر، مهمان تاتنهام صدر جدولی است و بازی سختی برای شاگردان پوچتینو در پیش خواهد بود.

4416