بویان کرکیچ مشکلات روحی در دوران حضور در بارسلونا را علت افت خود می داند

بویان کرکیچ مشکلات روحی در دوران حضور در بارسلونا را علت افت خود می داند

پایگاه خبری فوتبالی- بویان کرکیچ وینگر سابق بارسلونا در مورد مشکلات روحی و روانی که در بارسلونا او را از مسیر موفقیت خارج کرد، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، بویان در اولین بازی خود در بارسا در سال ۲۰۰۷ به عنوان یک ستاره آینده معرفی شد و پس از یک دوره خوب این وینگر در نهایت پس از بازی برای ۹ باشگاه در اوایل سال جاری بازنشسته شد. او از آن زمان فاش کرد که مشکلات افسردگی باعث شد که حرفه او محدود شود.

بویان در این زمینه گفت: "من آن زمان با پنهان کاری زیادی زندگی کردم. استرس مسئله ای بود که باید با آن روبرو می شدم و نمی خواستم آن ضعف را نشان دهم. برای تمرین می رفتم، خودم را قوی نشان می دادم و زمانی که به خانه می رسیدم من شخص دیگری بودم و آن مسأله را  پدر و مادرم یا هر کسی که در آن زمان با من بود تجربه کرد."

او افزود: "هم تیمی هایم من را در سختی دیدند، اینکه من بازی در جام ملت های اروپا را رها کرده ام، اما فکر نمی کنم آنها متوجه شدند که من چه روندی را طی می کنم و چه  عواقبی را در پی دارد."

بویان همچنین اعتراف کرد که احساس می کند انتخاب درستی برای بازنشستگی در سنین پایین انجام داده است: "احساس می کردم که به عنوان یک فوتبالیست انگیزه ای نداشتم چون زندگی نکرده بودم و بسیار رنج کشیدم و تصمیم گرفتم شرایط خود را عوض کنم."

بویان اکنون هماهنگ کننده تمرینات فوتبال در بارسلونا فعال است و به عنوان رابط بین لاماسیا و تیم اصلی فعالیت می کند. 

۱۰۰۹