امیری در تمرین گروهی پرسپولیس شرکت کرد؛ آماده برای استقلال تاجیکستان

امیری در تمرین گروهی پرسپولیس شرکت کرد؛ آماده برای استقلال تاجیکستان

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد وحید امیری بالاخره بعد از حدود یک ماه و نیم دوری از تمرینات گروهی و مسابقات، مصدومیتش رفع شده است. 

به گزارش فوتبالی، در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و النصر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بود که وحید امیری به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. این اتفاق پس از مصدومیت مهدی ترابی در دقایق اولیه همان بازی، کام هواداران پرسپولیس را تلخ‌تر کرد.

کسی فکر نمی‌کرد مصدومیت وحید اینقدر طولانی شود. او درست روز 28 شهریور مصدوم شد و امروز12 آبان سایت باشگاه پرسپولیس تصاویری از تمرینات این تیم منتشر کرده است که در آن وحید امیری در کنار سایر بازیکنان مشغول تمرین است. این یعنی مصدومیت کشاله او به طور کامل رفع شده است.

امیری دیروز پس از پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان درباره وضعیت مصدومیتش گفته بود: «خدا را شکر مصدومیت من تمام شده و قرار شد که از این بازی در کنار تیم باشم، ولی صلاح‌دید کادر پزشکی این بود که از بعد از این بازی به تمرینات گروهی اضافه بشوم.»

شاید امیری می‌توانست در بازی با صنعت نفت هم به زمین برود. اما به نظر می‌‌رسد تصمیم کادر فنی و پزشکی این بوده که ریسک نکنند و او را از بازی بعد به زمین بفرستند. دلیل این تصمیم هم اهمیت بازی بعدی پرسپولیس است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز سه شنبه‌ای که در پیش است باید در شهر دوشنبه با استقلال تاجیکستان بازی کنند. این بازی چهارمین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و پیروزی در آن اهمیت زیادی دارد.

احتمالا به همین دلیل هم بود که یحیی تصمیم گرفت از امیری در مقابل صنعت نفت استفاده نکند و او را برای بازی با استقلال تاجیکستان نگه دارد. امیری می‌تواند در 3 پست دفاع چپ، وینگر چپ و مهاجم بازی کند و یک عنصر کلیدی در تیم یحیی محسوب می‌شود. 

1359