دوقلوی ریکی در تراکتور؛ هم گل دوست دارد، هم پاس گل

دوقلوی ریکی در تراکتور؛ هم گل دوست دارد، هم پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی - عارف رستمی با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل موثرترین بازیکن تیمش در بازی با نساجی بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در هفته نهم لیگ برتر توانست با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد نساجی مازندران که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، بگذرد. اتفاقی که باتوجه به دو باخت پشت سر هم تیم تبریزی برای پاکو خمز و شاگردانش از اهمیت به‌سزایی برخوردار بود.

اما در روزی که تی‌تی‌ها فروغ خوبی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز داشتند، عارف رستمی را می‌توان موثرترین بازیکن پرشورها نامید. مهاجمی که برای دومین بار در این فصل پس از بازی با پرسپولیس در ترکیب ابتدایی سرمربی اسپانیایی قرار داشت و با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل برای تی‌تی‌های حاضر در استادیوم دلربایی کرد.

رستمی در این مسابقه ابتدا روی گل اول بازی تاثیر داشت و ضربه وی پس از مهار توسط رشید مظاهری به گوستاوو واگنین رسید تا این هافبک برزیلی گل اول دیدار را به ثمر برساند؛ گلی که باتوجه به اینکه ریباند شوت رستمی بود، برای این مهاجم پاس گل محسوب می‌شود.

عارف در ادامه هم توانست با جایگیری متاسب توپ را برای دومین بار در این بازی به تور دروازه قائمهشری‌ها برساند تا با رقم زدن آمار دو گل و دو پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان تراکتور در طول مسابقات باشد؛ آماری که در تعداد دقایق کم توسط آقای گل سابق لیگ آزادگان به دست آمده است.

نکته قابل ذکر دیگر راجع به گلزن تراکتوری‌ها اینکه وی در بازی دیروز ابتدا در پست وینگر بازی می‌کرد و پس از تعویض مهدی عبدی به عنوان مهاجم به بازی ادامه داد و پاکو خمز از عملکرد وی در پایان مسابقه ابراز رضایت داشت.

1997