اورتون در تلاش برای کاهش رقم پرداختی به تاتنهام برای دله آلی

اورتون در تلاش برای کاهش رقم پرداختی به تاتنهام برای دله آلی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون در تلاش است تا در مورد قراردادی که با تاتنهام برای دله آلی منعقد کرده دوباره مذاکره کند.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن ۲۷ ساله در ژانویه ۲۰۲۲ به جمع تافی ها پیوست اما تنها ۱۳ بار برای باشگاه مرسی ساید به میدان رفته است و حالا اورتون به دنبال تغییر شرایط خریدی هستند که با باشگاه تاتنهام توافق کردند. اورتون چندی پیش قراردادی را تکمیل کرد که شامل چندین بند مرتبط با عملکرد دله آلی بود. قرارداد دله با یک انتقال رایگان اولیه امضا شد، اما  هزینه این قرارداد ممکن است به ۳۰ میلیون پوند برسد. 

تاتنهام قرار است از اورتون ۱۰ میلیون پوند دریافت کند، اگرچه آلی از آگوست ۱۰۲۲ برای تیم لیگ برتری اورتون بازی نکرده است.اما، در حالی که آلی برای بازگشت از مصدومیت در آینده نزدیک آماده می‌شود، شان دایج، سرمربی تیم، فاش کرد که باشگاه بحث‌هایی را با تاتنهام درباره قرارداد اصلی آغاز کرده است.

او گفت: "مدیر فوتبال تیم کوین تلول چند تماس تلفنی داشته است اما در حال حاضر چیزی تغییر نکرده است." آلی بخشی از فصل گذشته را به صورت قرضی در بشیکتاش سپری کرد اما برای بازیابی فرم خود در ترکیه تلاش کرد.در ماه ژوئیه، او شجاعانه در مورد آزار شخصی خود در کودکی صحبت کرد. او همچنین فاش کرد که پس از اعتیاد به قرص‌های خواب به مدت شش هفته به مرکز بازتوانی رفت.

در همین حال، بحران مالی اورتون می تواند منجر به کسر ۱۲ امتیاز آنها شود. پس از اینکه باشگاه در سه سال گذشته زیان های مالی سنگینی را به ثبت رساند، لیگ برتر خواستار مجازات برای آنها شده است.

۱۰۰۹