غرامت 15 میلیون پوندی در صورت اخراج تن هاگ برای شیاطین سرخ

غرامت 15 میلیون پوندی در صورت اخراج تن هاگ برای شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد باید برای اخراج اریک تن هاگ پس از شروع غم انگیز فصل هزینه ای را بپردازد.

به گزارش فوتبالی ، این مربی هلندی رکورد ناخواسته به بدترین شروع منچستریونایتد از سال ۱۹۶۱ را به کسب کرده است، اما هر تصمیمی برای برکناری او از سرمربیگری شیاطین سرخ بدون پیامدهای مالی نخواهد بود. اگر منچستریونایتد تصمیم به اخراج تن هاگ بگیرد، نشریه اتلتیک توضیح می دهد که باشگاه مجبور می شود حدود ۱۵ میلیون پوند غرامت خواهد بود.

این مبلغ به دلیل دستمزد 9 میلیون پوندی تن هاگ در سال و ۲۰ ماه باقی مانده از قراراداد او است. قرارداد تن هاگ از رقم فسخ ۱۰ میلیون پوندی اوله گونار سولشایر در دو سال قبل بیشتر است، اما در مقایسه با 20 میلیون پوند پرداخت شده به ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۸ کمتر خواهد بود.

با این حال این رقم به خصوص با توجه به وضعیت مالی فعلی منچستریونایتد مبلغ قابل توجهی است. صرفنظر از سرمایه‌گذاری قریب‌الوقوع رتکلیف در باشگاه و کاهش ذخایر نقدی نشریه اتلتیک توضیح می‌دهد که منچستریونایتد در حال حاضر به دلیل هزینه‌های هنگفت در فصل‌های گذشته، با مشکل قانون  فیرپلی مالی یوفا مواجه است. بنابراین، هر مبلغی که به تن هاگ و کارکنان پشتیبان او پرداخت شود، و همچنین غرامت مورد نیاز برای استخدام یک مربی جدید، باعث فشار مالی بیشتر می شود.با توجه به اینکه تن هاگ از حمایت عمومی هیئت مدیره برخوردار است، فعلاً این ارقام در حد حرف باقی می مانند. با این وجود، شکست احتمالی مقابل فولام در روز شنبه بدون شک فشار را بر سرمربی شیاطین سرخ بیشتر خواهد کرد و عزم باشگاه را برای اخراج او محک خواهد زد.

۱۰۰۹