رتکلیف برای زیرساخت های منچستریونایتد سرمایه گذاری می کند

رتکلیف برای زیرساخت های منچستریونایتد سرمایه گذاری می کند

پایگاه خبری فوتبالی- سر جیم رتکلیف ۲۴۵ میلیون پوند از ثروت شخصی خود را برای ارتقای زیرساخت های در حال تخریب باشگاه منچستریونایتد سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، طبق گزارش اسکای نیوز، میلیاردر بریتانیایی آماده است تا مبلغ قابل توجهی را برای بازسازی زیرساخت های قدیمی باشگاه صرف کند. این پرداخت توسط او شخصا انجام می شود و علاوه بر ۱.۲۵ میلیارد پوندی است که او برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه هزینه خواهد کرد. از این رو این معامله به بدهی فعلی منچستریونایتد کمکی نخواهد کرد. سرمایه گذاری به صورت مرحله ای انجام می شود و تا پایان سال سهم قابل توجهی از پول در اختیار باشگاه قرار می گیرد.کل مبلغ صرف بهبود زیرساخت های باشگاه می شود و برای تقویت تیم استفاده نمی شود. 

با این حال، تبدیل استادیوم منچستریونایتد به یک ورزشگاه در سطح جهانی برای مطابقت با ورزشگاه های امارات و اتحاد ممکن است به منابع مالی گسترده تری نیاز داشته باشد و اعتقاد بر این است که رتکلیف آماده سرمایه گذاری اضافی برای تجهیز اولدترافورد به پیشرفته ترین امکانات است.

با این حال، باید دید که آیا این برنامه ها در زمان اعلام سهامداری رتکلیف علنی خواهند شد یا خیر زیرا ممکن است مذاکرات تا ۱۵ روز دیگر ادامه یابد زیرا هر دو طرف در مذاکرات مشغول بررسی شده اند. اکنون گزارش شده است که سر جیم رتکلیف پس از قطعی شدن روند تصاحب باشگاه منچستریونایتد کنترل امور ورزشی باشگاه را در دست خواهد گرفت. شایعه شده است که او ممکن است پل میچل، مدیر سابق تاتنهام را به عنوان مدیر فوتبال باشگاه منچستریونایتد منصوب کند تا تیم منچستریونایتد را که تحت هدایت اریک تن هاگ برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده است، تغییر دهد.

۱۰۰۹