بدشانسی در ثبت اولین گل؛ وقتی باهویی، لوکادیا نشد

بدشانسی در ثبت اولین گل؛ وقتی باهویی، لوکادیا نشد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم خارجی پرسپولیس در اولین حضورش در ترکیب اصلی، با بدشانسی نتوانست اولین گلش با پیراهن این تیم را جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره نوبت به نبیل باهویی رسید. مهاجم خارجی قرمزها که یحیی گل‌محمدی از همان ابتدا اعلام کرد که با موافقت او جذب نشده است. با وجود این که این خطر وجود داشت که به خاطر نارضایتی سرمربی پرسپولیس از جذب این بازیکن او به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود اما بحران مهاجم و مصدومیت در این تیم به حدی بود که این مربی آزادی چندانی برای میدان دادن به سلیقه‌اش ندارد. 

شاید گل‌نزدن شهاب زاهدی در بازی مقابل ملوان و حرکت مثبت باهویی در انتهای بازی آسیایی قرمزها، یحیی را به این نتیجه رساند که زمان فرصت دادن به مهاجم خارجی تیمش رسیده است.

 نبیل باهویی می‌توانست با استفاده از فرصتی که یحیی به او داده یاد و خاطره لوکادیا را برای پرسپولیسی‌ها زنده کند اما ناکام ماند. 

لوکادیا در بازی با صنعت نفت اعتماد کادر فنی تیمش را جلب کرد. او با گلی که مقابل این تیم زد نوار گل‌زنی‌هایش آغاز شد. البته لوکادیا قبل از بازی با صنعت نفت برای اولین بار مقابل آلومینیوم در ترکیب اصلی قرار گرفت و بازی با صنعت نفت دومین حضورش در ترکیب اصلی محسوب می‌شد. 

باید منتظر ماند دید که آیا یحیی گل‌محمدی با عملکرد باهویی در بازی بعدی هم او را در ترکیب قرار خواهد داد یا شهاب زاهدی را به ترکیب اصلی برمی‌گرداند. 

4326