بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر پاپ؛ خبری از مسی نیست

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر پاپ؛ خبری از مسی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را معرفی کرد. 

به گزارش فوتبالی، دو شنبه گذشته، لیونل مسی برای هشتمین بار به جایزه توپ طلا رسید و اختلافش را با کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه اش افزایش داد و حالا می توان از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نام برد. البته هنوز بحث و جدل هایی میان هواداران فوتبال برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال وجود دارد. 

مسی از زمان مارادونا، توانست برای اولین بار آرژانتین را قهرمان جام جهانی کند. حالا پاپ فرانسیس که یکی از تحسین کنندگان ستاره اینتر میامی و همچنین دیگو آرماندو مارادونا، ستاره فقید ناپولی است، می گوید که باید به پله، اسطوره برزیلی احترام بیشتری گذاشت. 

پاپ فرانسیس به Rai1 گفت: "بین مسی و مارادونا؟ می خواهم پله را به عنوان گزینه سوم اضافه کنم. هر 3 نفر بسیار بزرگ هستند و هرکدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و در حال حاضر، عملکرد مسی واقعاً درخشان است. مارادونا به عنوان یک انسان شکست خورد و زندگی بدی داشت و اطرافیانش به او کمک نکردند. او در سال اول به دیدن من آمد. زندگی اش خیلی بد تمام شد."

"به نظر من، بهترین بازیکن تاریخ، پله است. او مردی با قلب بزرگ بود. من با او صحبت کردم و حتی یک بار در هواپیما در بوینس آیرس با هم دیدار کردیم."

4416