اریک تن هاگ مصدومیت مجدد کاسمیرو را تایید کرد

اریک تن هاگ مصدومیت مجدد کاسمیرو را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ تایید کرد که کاسیمیرو در بازی مقابل نیوکاسل یونایتد مصدوم شده است.

 به گزارش فوتبالی ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرد این هافبک برزیلی را برای چند بازی بعدی دور از میادین خواهد بود. کاسیمیرو پس از بازگشت به میادین مقابل نیوکاسل یونایتد پس از ریکاوری از آسیب دیدگی مچ پا که در تعطیلات بازی های ملی اکتبر دچار آن شده بود، با یک آسیب دیدگی جدید مواجه شده است. اریک تن هاگ در بازی مقابل نیوکاسل بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را در حالی که به برونو فرناندز استراحت داده بود به کاسیمیرو داد، اما ستاره برزیلی نتوانست مانع از حذف شیاطین سرخ از جام اتحادیه انگلیس شود. البته این بازیکن برزیلی تنها ۴۵ دقیقه در بازی مقابل نیوکاسل در زمین دوام آورد و تن هاگ پس از پایان بازی به خبرنگاران تایید کرد که به دلیل ضربه ای که به پای کاسیمیرو وارد شده سوفیان امرابات را جایگزین او کرده است

تن هاگ درباره مصدومیت هافبک برزیلی خود گفت: " متاسفانه کاسیمیرو مجددا مصدوم شد. درست قبل از پایان نیمه اول به همین دلیل مجبور شدیم او را از زمین خارج کنیم. من در مورد میزان مصدومیت او نمی توانم پاسخی بدهم؛ باید ۲۴ ساعت دیگر منتظر بمانیم، اما فکر می کنم قطعا برای بازی شنبه او غایب است."

طبق اعلام تن هاگ کاسمیرو در بازی روز شنبه مقابل فولام در دسترس نخواهد بود و اکنون به نظر می رسد که بتواند برای دو دیدار مقابل اف سی کپنهاگ و لوتون به ترتیب در ۹ و ۱۱ نوامبر قبل از شروع تعطیلات بازی های بین المللی به میادین بازگردد.

۱۰۰۹