رسمی؛ قرارداد شماره یازده رئال مادرید تا 2028 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد شماره یازده رئال مادرید تا 2028 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس شماره یازده رئال مادرید قراردادش را با این تیم تا سال 2028 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که رودریگو شروع فصل خوبی نداشته، مدیران رئال به واسطه توافقی که از مدتها پیش با او داشتند، قراردادش را تمدید کردند و بدین ترتیب این بازیکن حداقل پنج سال دیگر رئالی خواهد بود.

رئالی ها برای خرید رودریگو 45 میلیون یورو به سانتوس پرداخته بودند و این بازیکن در سال 2019 به رئال مادرید ملحق شد. رودریگو در فصل 22-2021 در رئال مادرید عملکرد درخشانی داشت و با گلهایش مقابل چلسی و منچسترسیتی نقش بسیار مهمی در قهرمانی رئال مادرید در اروپا ایفا کرد و ستاره کامبک های درخشان رئالی ها بود. 

رودریگو در فصل گذشته 19 گل به ثمر رسانده بود اما در فصل جاری فعلا در زمینه گلزنی موفق نبوده است و با تغییر پستش و حضور در پست مهاجم نوک هماهنگ نشده است.

رئالی ها اخیرا قرارداد وینیسیوس را تمدید کرده بودند و به زودی تمدید قرارداد کاماوینگا، میلیتائو و والورده را اعلام خواهند کرد. مدیران رئال رقم فسخ قرارداد این بازیکنان را به یک میلیارد یورو می رسانند تا دست عربستانی ها یا سایر باشگاه های متمول را از آنها کوتاه کنند. در هر صورت رئالی ها امید زیادی دارند تا ستارگان جوانشان بتوانند به بهترین های فوتبال دنیا در سالهای آینده تبدیل شوند.

4125