انتقاد شدید اسطوره شیاطین سرخ از وضعیت این تیم: به اندازه کافی دیده ایم!

انتقاد شدید اسطوره شیاطین سرخ از وضعیت این تیم: به اندازه کافی دیده ایم!

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل، پس از باخت خانگی سنگین منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل در جام اتحادیه، نام جدید "تئاتر پوچی" نامید.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ، با گل‌های آلمیرون، هال و ویلوک، متحمل یک شکست سنگین خانگی مقابل کلاغ‌ها شدند. نیوکاسل، شب گذشته، به خوبی انتقام باخت فصل گذشته خود مقابل یونایتد در این رقابت‌ها را گرفت. نویل در گذشته، علی رغم نتایج بد تیم، به دلیل ماجرای به فروش گذاشته شدن باشگاه یونایتد و عدم شفافیت آینده این تیم، از اریک تن هاگ دفاع کرده بود اما پس از این باخت ادعا کرد که به اندازه کافی تحمل کرده است و پس از یک باخت سنگین دیگر، پس از باخت اول هفته مقابل منچستر سیتی، خشم خود را در قالب پیامی در نرم افزار X، منتشر کرد:" شب گذشته، ما شاهد تبدیل شدن تئاتر رویاها به تئاتر پوچی بودیم. تک تک طرفداران یونایتد، خسته و ناامید شده اند. بازیکنان درون زمین، در شوک بودند، نمایشی فاجعه بار و سرمربی که در مقابل چشمانمان، در حال تقلا بود. ما قبلا هم این را دیده ایم، می‌دانیم که چه پایانی دارد و به اندازه کافی تحمل کرده ایم."

نویل، تفاوت واضح مدیریت نیوکاسل را خاطر نشان کرد، چیزی که به عقیده او، در یونایتد وجود ندارد و اذعان کرد که همین مسئله، باعث تفاوت سطح آشکار دو تیم در زمین بازی بود.

باید دید که شرایط اسفناک منچستر یونایتد، در نهایت به کجا ختم خواهد شد و آیا تن هاگ، سرمربی اخراجی بعدی منچستر یونایتد خواهد بود یا خیر.

2102