شروع ضعیف هافبک اسپانیایی در الاهلی؛ سرمایه‌گذاری 40 میلیونی در آستانه شکست خوردن

شروع ضعیف هافبک اسپانیایی در الاهلی؛ سرمایه‌گذاری 40 میلیونی در آستانه شکست خوردن

پایگاه خبری فوتبالی - گابری ویگا هافبک 21 ساله سلتاویگو یک سال پیش در چنین روزهایی به پدیده لالیگا تبدیل شده بود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن نگاه اکثریت باشگاه های اروپا را جلب کرده بود و از رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول و پی اس جی به عنوان گزینه های آینده او اسم برده می شد. گابری در فصل 23-2022 شکوفایی خوبی داشت و انتظار می رفت که در فصل جدید به یک تیم بزرگ ملحق شود و حضورش در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا قریب الوقوع به نظر می رسید. 

ویگا در عین ناباوری پیشنهاد الاهلی عربستان را پذیرفت و با 40 میلیون یورو راهی این تیم شد. در حقیقت این بازیکن با دستمزد سالانه دوازده میلیون یورو به هم تیمی جدید محرز، ادوارد مندی، فیرمینو، کسیه، ایبانیز و سن ماکسیمین تبدیل شد.

شروع فصل ویگا اما اصلا خوب نبوده است. در حقیقت چالش سعودی باری این بازیکن جوان جالب نبوده است. ویگا در 9 بازی در الاهلی نمایش جالبی نداشته است.  او در روز اولین بازیش شوتی را زد که پس از برخورد با بازیکن حریف، به گل تبدیل شد اما بعد از آن در سراشیبی قرار گرفت. الاهلی شروع فصل خوبی نداشته و در رتبه پنجم جدول قرار دارد و از یک هشتم نهایی جام حذفی عربستان مقابل حریفی کوچک حذف شده است. ویگا در این بازی اولین تعویضی تیمش بود. 

ویگا گران ترین خرید تاریخ باشگاه الاهلی عربستان است که از محرز  35 میلیونی نیز برای او بیشتر خرج کرده اما شروعش در عربستان اصلا موفقیت آمیز نبوده است. 

4125