چهار مهاجم نوک سرشناس بارسلونا از سال 2009 به بعد (عکس)

چهار مهاجم نوک سرشناس بارسلونا از سال 2009 به بعد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر رابرت لواندوفسکی را به عنوان مهاجم نوک خود درون ترکیب دارد اما آبی و اناری پوشان در سال های قبل تر هم مهاجم های سرشناس دیگری هم در ترکیب خود داشته اند.

به گزارش فوتبالی ، حضور یک مهاجم نوک توانمند در خط حمله تیمی مثل بارسلونا ضروری است چرا که بارسا با داشتن هافبک هایی که موقعیت های زیادی ایجاد می کنند، نیاز به یک مهاجم ششدانگ دارد تا بتواند از این موقعیت ها استفاده کند و آن ها را به گل تبدیل کند.

زلاتان ابراهیموویچ از سال 2009 تا سال 2011 بازیکن بارسلونا بود. البته او فصل 2010/11 را به طور قرضی در میلان توپ زد. زلاتان خیلی مورد اعتقاد پپ گواردیولا نبود و همین قضیه موجب شد که او مدت کوتاهی را در بارسا دوام بیاورد.

لوییس سوارز شاید بهترین مهاجم بارسلونا در دهه گذشته باشد. سوارز از سال 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشت. او عضوی از مثلث MSN بود و از بهترین دوست های مسی بود. سوارز در بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

سرخیو آگوئرو در سال 2021 و با جدایی از منچسترسیتی به بارسلونا آمد. این بازیکن دوره کوتاهی در بارسا داشت و به خاطر مشکلات قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

روبرت لواندوفسکی هم در سال 2022 از بایرن مونیخ به بارسلونا آمد و اکنون مهاجم نوک آبی و اناری ها است.

1471