واکنش ستاره لیورپول به رتبه‌اش در مراسم توپ طلا

واکنش ستاره لیورپول به رتبه‌اش در مراسم توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول به رده اش در مراسم توپ طلا واکنش نشان داد و ادعا کرد که اصلاً اهمیتی به این رتبه بندی ها نمی دهد و به نظرش، بهترین بازیکن دنیاست.

به گزارش فوتبالی، روز دو شنبه در شهر پاریس، مراسم توپ طلا 2023 برگزار شد که در نهایت لیونل مسی با کنار زدن ارلینگ هالند و کیلیان امباپه توانست به هشتمین توپ طلایش دست پیدا کند. محمد صلاح وینگر مصری لیورپول نیز در بین 30 بازیکن برتر سال 2023 قرار گرفت و توانست به رتبه یازدهم دست پیدا کند. محمد صلاح در فصل گذشته واقعاً عملکرد خوبی داشت و توانست 30 گل بزند و 16 پاس گل در 51 بازی بدهد، اما لیورپول در نهایت به رتبه پنجم رسید و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. با این حال، تلاش های محمد صلاح برای رسیدن به جمع 5 بازیکن برتر دنیا کافی نبود، اما به نظر می رسد که این مراسم اصلاً اهمیتی برای صلاح ندارد. 

ستاره لیورپول در این باره گفت: "در نهایت، مردم نظر می دهند، اما در ذهن خودم، من بهترین بازیکن دنیا هستم و این چیزی است که به خودم می گویم. نمی توانم بگویم که نمی خواهم برنده جایزه توپ طلا یا The Best فیفا شوم. هر دو جایزه را می خواهم، اما اگر به هیچ کدام نرسم، مهم نیست."

4416