ادعای خبرگزاری ها/ سپاهان بازنده بازی با الاتحاد عربستان شد!

ادعای خبرگزاری ها/ سپاهان بازنده بازی با الاتحاد عربستان شد!

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از اعلام رای کمیته انضباطی ای‌اف‌سی به نفع تیم الاتحاد عربستان است.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان درحالی که تیم زردپوش شهر جده به ورزشگاه نقش جهان آمده بود، به یکباره لغو شد و درنهایت عربستانی‌ها اصفهان را به مقصد جده ترک کردند تا این مسابقه لغو شود.

در طول این مدت صحبت‌های ضد و نقیض زیادی در رابطه با سرنوشت این بازی مطرح شده و حتی وزرای امور خارجه دو کشور ایران و عربستان هم راجع به این دیدار با هم صحبت‌هایی داشتند.

در این بین تغییر چندین باره سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا راجع به این مسابقه هم به ابهامات نتیجه این دیدار افزود. درحالی که ابتدا این مسابقه در سایت ای‌اف‌سی با عبارت (لغو شده) درج شده بود، تغییر حالت پیدا کرده و کلمه (به تعویق افتاده) برای آن نوشته شد و پس از چند روز دوباره واژه (لغو شده) برای این دیدار آسیایی نگاشته شد.

اما آخرین خبر در رابطه با این مسابقه این است که چند رسانه از جمله مهر و تسنیم از اعلام رای کمیته انضباطی ای‌اف‌سی به نفع الاتحاد با نتیجه سه بر صفر خبر داده‌اند و گفته می‌شود طلایی‌پوشان به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد. این درحالی است که یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده رای این مسابقه هر چه باشد طرف عربستانی تمکین خواهد کرد.

باید دید در نهایت نتیجه رسمی اعلام شده چه خواهد بود و آیا سپاهان این مسابقه مهم را که تاثیر زیادی روی سرنوشت صعودکنندگان از این گروه خواهد داشت، بر اساس رای انضباطی واگذار خواهد کرد یا نه؛ اتفاقی که باتوجه به شواهد و قرائن محتمل به نظر می‌رسد.

البته گفته می شود فردا یا پس فردا رای به صورت رسمی اعلام می شود.

1997