مسی حتی بهترین بازیکن در پی‌اس‌جی نبود

مسی حتی بهترین بازیکن در پی‌اس‌جی نبود

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم روتن توپ طلای هشتم لیونل مسی را زیر سوال برد و ادعا کرد که او حتی بهترین بازیکن پاریسن ژرمن در فصل قبل نبود. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب لیونل مسی 36 ساله  برای هشتمین بار موفق به کسب جایزه توپ طلا شد و این جایزه را به خاطر قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر به دست آورد. حالا ژروم روتن هافبک سابق پی اس جی ادعا می کند که این جایزه فقط حق ارلینگ هالند بوده چون توانسته 52 گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند و به 3 گانه تاریخی (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) دست پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، ژروم روتن به RMC گفت: "جایزه توپ طلا؟ شرم آور بود. واقعاً شرم آور بود. تا جایی که من می دانم، این جایزه باید به هالند می رسید. از آگوست 2022 تا ژوئن 2023، چه چیزی باعث می شود که بگوییم لیونل مسی بهتر از بقیه بازیکنان کار کرد؟ به سختی می توانید دلیلی پیدا کنید که بگویید مسی واقعاً شماره یک دنیا بود. اگر نگاهی به آمار مسی بیاندازیم، او واقعاً از هالند پایین تر بود با اینکه قهرمان جام جهانی شد. هالند توانست در منچسترسیتی همه چیز برنده شود. البته شما نمی توانید هالند را به خاطر قهرمان نشدن در جام جهانی مقصر بدانید، چون او نروژی است."

4416