طعنه درویش به حرف‌های عنایتی؛ با سلمانی و عمری هم نتیجه نگرفتید!

طعنه درویش به حرف‌های عنایتی؛ با سلمانی و عمری هم نتیجه نگرفتید!

پایگاه خبری فوتبالی – بالاخره یک مقام رسمی در باشگاه پرسپولیس به حرف‌های سرمربی تیم امید ایران درباره همکاری نکردن پرسپولیس با تیم امید واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، اوایل هفته غلامرضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد تا درباره این تیم و دلایل نتیجه نگرفتنش توضیح بدهد. عنایتی در این مصاحبه از عملکرد خودش دفاع کرد و مدعی شد تیم امید در بازی با هنگ کنگ یکی از بهترین‌ بازی‌هایش را انجام داد اما بدشانس بود و باخت.

با این وجود او در بخشی از این مصاحبه تلویزیونی چیزی گفت که ناراحتی پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت. عنایتی گفت: «می‌خواستم تشکر ویژه‌ای از استقلال، گل‌گهر، مس رفسنجان، ذوب آهن، شمس آذر، پیکان و فولاد که برای هانگژو به ما بازیکن دادند تشکر می‌کنم اما از پرسپولیس تشکر نمی‌کنم زیرا به ما بازیکن نداد! البته باز هم از کل لیگ تشکر می‌کنم.»

عنایتی در حالی این جمله را گفت که در مقاطع مختلف چند بازیکن پرسپولیس در اردوها و بازی‌های تیم امید حضور داشتند. حتی پرسپولیسی‌ها معتقدند یاسین سلمانی به خاطر رفت و آمدهای زیاد بین اردوهای تیم امید و پرسپولیس مصدوم شد و رباط صلیبی پاره کرد. هواداران پرسپولیس در فضای مجازی پاسخ عنایتی را دادند اما از باشگاه پرسپولیس کسی پاسخ سرمربی تیم امید را نداده بود.

تا این که رضا درویش یک گفت‌وگوی تصویری با خبرگزاری برنا انجام داد و درباره ادعا‌های عنایتی حرف زد. مدیر عامل پرسپولیس در این باره گفت: «شنیدم که در یک برنامه تلویزیونی سرمربی تیم امید ایران هیچ تحلیل و توضیحی درباره این که چرا این تیم نتیجه نگرفت نداد. هیچ بحث فنی نکرد. در آخر هم گفت از پرسپولیس تشکر نمی‌کنم چون به ما بازیکن نداد! آقایان! یاسین سلمانی ستاره فوتبال ایران است. آقای قلعه‌نویی می‌خواست او را به تیم ملی دعوت کند. اما به خاطر برنامه‌ریزی بدِ آقایان اینگونه مصدوم شد. مگر سلمانی در اختیار شما نبود؟ مگر عمری و احمدی پیش شما نبودند؟ پس چرا در بازی‌هایی که این‌ها بودند هم نتیجه نگرفتید؟»

1359