ادعای جالب درویش/ بلانکو می‌خواست بیاید پرسپولیس؛ یحیی او را تایید نکرد

ادعای جالب درویش/ بلانکو می‌خواست بیاید پرسپولیس؛ یحیی او را تایید نکرد

پایگاه خبری فوتبالی – در آخرین قسمت از سریال افشاگری و شکایت سرخابی‌ها از هم، پای مهاجم آرژانتینی استقلال به این قصه باز شد.

به گزارش فوتبالی، این روزها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شدت در حال شکایت از یکدیگر هستند. هر کدام از دو باشگاه مدعی است که خودش سقف قرارداد را رعایت کرده است و آن یکی باشگاه مرتکب تخلفات زیادی شده است.

علیرضا درویش مدیر عامل پرسپولیس گفت‌وگویی با خبرگزاری برنا انجام داده است که بخشی از آن مربوط به همین ماجراست. او برداشت خودش از تخلف باشگاه استقلال مطرح کرده است.

درویش در این باره گفته است: «روز اول می‌گفتند فلان تیم نمی‌تواند از بازیکنش استفاده کند. وقتی یک قرارداد جاری شده است کمتر این امکان وجود دارد که قرارداد بازیکن یا مربی، کمتر شود. من متوجه نمی‌شوم چه اتفاقی افتاده است. بر اساس اسنادی که در کدال موجود است، تا قبل از این که بازیکن آخر را جذب کنند 323 میلیارد هزینه کرده بودند. در حالی که این باشگاه اجازه دارد 310 میلیارد تومان هزینه کند. یک بازیکن هم بعدا اضافه شد.» 

نکته دیگری که درویش به آن اشاره کرده است مربوط به گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال است. درویش درباره او ادعای عجیبی را مطرح کرده است. هم درباره تمایل این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس و هم درباره مبلغ قرارداد او.

درویش گفته است: «این بازیکن تمایل داشت به تیم ما بیاید. اما از نظر فنی مورد تایید آقای یحیی گل‌محمدی قرار نگرفت. ایشان به ما پیشنهاد قرارداد 624 هزار دلاری داده بود و فقط هم قرارداد دو ساله می‌خواست. برای سال دوم هم 800 هزار دلار می‌خواست. ایمیل‌شان هم موجود است. ما گفتیم اولا سقف قرارداد ما اجازه پرداخت چنین رقمی را نداریم. ما نهایتا 400 هزار دلار می‌توانستیم بدهیم. ثانیا آقای گل‌محمدی ایشان را تایید نکرد. بنابراین ماجرا منتفی شد.» 

1359