بازیکنی که رئال مادرید حاضر است در ازای جذب کپا، به چلسی پیشنهاد دهد

بازیکنی که رئال مادرید حاضر است در ازای جذب کپا، به چلسی پیشنهاد دهد

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید، می‌خواهد تا قرارداد قرضی کپا آریزابالاگا را، دائمی کند و مایل است تا دروازه بان دوم خود را به چلسی پیشنهاد دهد.

به گزارش فوتبالی، پس از مصدومیت شدید تیبو کورتوآ در ماه آگوست، کپا به صورت قرضی از چلسی راهی رئال مادرید شد. این دروازه بان اسپانیایی، در دوران حضورش در این تیم تا به اینجا، نظر مثبت سران این تیم را جذب کرده است و در مسیر رسیدن رئال به صدر لالیگا و کسب سه پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، به این تیم کمک کرده است. 

به نقل از رسانه انگلیسی سان، رئال مادرید، می‌خواهد تا قرارداد کپا را ائمی کند اما تنها مایل است تا 17.5 میلیون پوند برای این دروازه بان اسپانیایی هزینه کند. این مبلغ، با توجه به هزینه 71 میلیون پوندی که چلسی، 5 سال پیش برای جذب کپا انجام داد، ضرر بزرگی برای آبی‌ها به حساب می‌آید، هرچند که با توجه به دوران نچندان موفق او در استمفورد بریج، انتظار ضرر در فروش او، همیشه وجود داشته است. بر اساس این گزارش، رئال آماده است تا در صورت راضی نشدن چلسی با این پیشنهاد، لونین، دروازه بان دوم خود را نیز وارد معامله کند. این دروازه بان 24 ساله، از سال 2018، در رئال مادرید حضور دارد و 19 بازی را نیز با پیراهن این تیم به انجام رسانده است و چندین بار نیز، به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده است.

2102