مدیرعامل مس رفسنجان از افتتاح ورزشگاه جدید مس خبر داد

مدیرعامل مس رفسنجان از افتتاح ورزشگاه جدید مس خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: دیدارهای خانگی مس رفسنجان در رقابت های لیگ برتر فوتبال از این پس در ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، حسین پورمحمدی افزود: این ورزشگاه به طور رسمی در بازی مس رفسنجان و فولاد خوزستان (جمعه هفته جاری) افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: اکنون هیچ مشکلی از بابت چمن و بخش های دیگر در این ورزشگاه وجود ندارد.

پورمحمدی بیان کرد: دیدارهای خانگی مس رفسنجان در رقابت های لیگ برتر فوتبال از این پس در ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس شهر رفسنجان برگزار می‌شود و هواداران فوتبال نیز می‌توانند بدون مشکل بازی‌های تیم مس رفسنجان را از نزدیک نظاره گر باشند و به حمایت از تیم خود بپردازند.

مجموعه ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان با ظرفیت ۱۰ هزار نفر شامل سالن بدنسازی، استخر، سالن تکنیک، سالن آمفی تئاتر و پیست دو و میدانی است که عملیات عمرانی این ورزشگاه از سال ۱۳۹۰ آغاز و اکنون پس از ۱۲ سال آماده افتتاح شده است.

هرچند برخی مدعی بودند این ورزشگاه می توانست برای بازی قبلی مس با استقلال نیز آمده شود، اما پیشتر ایرادهایی نیز نسبت به چمن و زمین این ورزشگاه گرفته بودند که به زعم مسئولان برگزاری سبب شد بازی استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه شماره ۲ این شهرستان برگزار شود و اکنون به گفته مسئولان ایرادهای آن رفع شده است.

1999