کریستین اصلانی در حال پیشرفت در ترکیب تیم اینتر است

کریستین اصلانی در حال پیشرفت در ترکیب تیم اینتر است

پایگاه خبری فوتبالی- کریستین اصلانی هافبک جوان باشگاه اینتر در مورد شرایط خود در این تیم صحبت کرد

به گزارش فوتبالی ، اصلانی در مورد شرایط خود در تیم اینتر گفت: "من زمانی که بازی هاکان چالهان اوغلو را می بینم او را تحسین می کنم زیرا او یکی از بهترین هافبک دفاعی های جهان است و توصیه های مفید زیادی به من می کند، به خصوص در مورد اینکه چگونه در فاز دفاعی پیشرفت کنم. همه ما میخواهیم بیشتر در ترکیب ثابت تیم بازی کنیم. شایعاتی قبل از شروع سری آ در مورد انتقال قرضی من به تیم های دیگر وجود داشت. اما من با مدیران باشگاه صحبت کردم و آنها می خواستند من را نگه دارند و من فکر کردم درست است که بمانم. در حال حاضر هم من بسیار خوشحالم که اینجا هستم."

اصلانی در مورد تقابل با لوکاکو در بازی با رم افزود : "هر کس در فوتبال انتخاب های خود را دارد و آن را انجام میدهد، لوکاکو هم همین کار را انجام داد. من نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم زیرا من کسی نیستم که باید در این زمینه صحبتی را بگوید."

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از بازی با رم با تحسین بازیکن جوان تیم خود کریستین اصلانی گفته بود: "اصلانی با ذهن بلند پروازی که داشت وارد تیم شد و او در حال رشد است. او یک سال و نیم است که اینجاست و می داند که بازی در اینتر متفاوت است. اصلانی کیفیت بالایی دارد و یک بازیکن حرفه ای است و من از کیفیت او بسیار راضی و خوشحال هستم."

۱۰۰۹