اونانا در جام ملت های آفریقا به میدان می رود

اونانا در جام ملت های آفریقا به میدان می رود

پایگاه خبری فوتبالی- آندره اونانا تایید کرد که نماینده کامرون در جام ملت‌های آفریقا در ماه ژانویه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، دروازه بان منچستریونایتد سال گذشته پس از اختلاف نظر با سرمربی تیم ریگوبرت سانگ از فوتبال ملی خداحافظی کرد.اونانا ۲۷ ساله از اردوی تیم ملی کامرون در جام جهانی قطر به خانه فرستاده شد و به نظر می رسید که دوران بین المللی او به پایان رسیده است. با این حال، از زمان انتقال به اولدترافورد در تابستان، او تصمیم خود را تغییر داده است. اونانا در بازی مقدماتی جام ملت های آفریقا مقابل بوروندی در سپتامبر دوباره برای کامرون بازی کرد.

اکنون نشریه inews ادعا کرده که اونانا کاملا به تیم ملی متعهد است. این گزارش همچنین مدعی شده است که او قصد دارد در هر بازی که برای تیم ملی فراخوانده می شود، بازی کند. اگر کامرون در رقابت های قاره ای در ژانویه عملکرد خوبی داشته باشد، اونانا ممکن است تعدادی از بازی ها را برای منچستریونایتد از دست بدهد. این غیبت شامل چهار بازی لیگ برتر، دو بازی در جام حذفی و یک نیمه نهایی بالقوه جام اتحادیه انگلیس خواهد بود.

غیبت اونانا، اریک تن هاگ را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه با یک معضل بزرگ مواجه خواهد کرد زیرا تنها تام هیتون و خرید تابستانی آلتای بایندیر گزینه های دروازه بانی او خواهند بود. این موضوع باعث شده تا حدس و گمان هایی مبنی بر اینکه داوید دخیا می تواند با قراردادی کوتاه مدت به باشگاه بازگردد، مطرح شود. این بازیکن اسپانیایی پس از ۱۲ سال بازی در پایان فصل گذشته از باشگاه جدا شد و همچنان بازیکن آزاد است.اونانا در صورت رسیدن به فینال جام ملت های آفریقا که از ۱۳ ژانویه تا ۱۱ فوریه برگزار می شود، می تواند تا ۷  بازی برای شیاطین سرخ غایب باشد.

۱۰۰۹