عکس؛ دو بازیکن 100 میلیونی رئال مادرید؛ یکی موفق و دیگری ناموفق!

عکس؛ دو بازیکن 100 میلیونی رئال مادرید؛ یکی موفق و دیگری ناموفق!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از نکته های مراسم توپ طلا مربوط به جایزه کوپا بود جایی که ادن هازارد جایزه را به جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید داد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته یعنی دوشنبه هشتم آبان ماه مراسم توپ طلا در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در یکی از بخش های این مراسم جایزه کوپا به بهترین بازیکن زیر بیست و یک سال، در سال میلادی 2023 اهدا شد. جود بلینگام به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد و این جایزه ویژه به او داده شد. شخصی که جایزه را در این مراسم به بلینگام داد، ادن هازارد بود. هازارد خودش بازیکن سابق رئال مادرید بوده است که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

ادن هازارد در تابستان 2019 با مبلغی حدود 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست. همه انتظار داشتند که او جای رونالدو را پر کند اما هازارد تبدیل به یک بار اضافی در رئال مادرید شد به طوری که دستمزد بالایی دریافت می کرد اما همواره مصدوم بود و اوقاتی هم که مصدوم نبود به خاطر اضافه وزنی که داشت نمی توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

رئال مادرید در تابستان گذشته جود بلینگام را با مبلغی حدود 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به خدمت گرفت. این ستاره انگلیسی در رئال مادرید موفق عمل کرده است و شروعی خیره کننده داشته است و اکنون هم جایزه کوپا را برد.

1470