لحظه‌ای که دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در مراسم توپ طلا هو شد

لحظه‌ای که دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در مراسم توپ طلا هو شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه مراسم توپ طلای سال 2023 میلادی برگزار شد و در نهایت لیونل مسی جایزه توپ طلا را برای هشتمین بار در کارنامه حرفه ای خود به دست آورد اما این مراسم بخش های دیگری هم داشت.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بخش های مراسم توپ طلا مربوط به انتخاب بهترین دروازه بان سال 2023 میلادی بود. در این بخش جایزه لئو یاشین به بهترین دروازه بان سال داده می شد. امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین دروازه بان سال 2023 میلادی انتخاب شد و جایزه لئو یاشین را برد. علت این انتخاب عملکرد درخشانی بود که این دروازه بان در رقابت های جام جهانی داشت.

امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 قطر در دقیقه 123 بازی یک سیو فراموش نشدنی مقابل تیم ملی فرانسه انجام داد. در لحظه پخش شدن این سیو در مراسم توپ طلا، برخی از افرادی که در سالن حضور داشتند، امیلیانو مارتینز را هو کردند. علت این قضیه رفتاری بود که امیلیانو مارتینز پس از قهرمان شدن در جام جهانی داشت. او کری خوانی عجیب و غریبی برای امباپه و فرانسوی ها انجام داد و حرکات ناشایستی را از خودش به نمایش گذاشت.

1471