صعود الاتحاد در جام حذفی عربستان در شب گلزنی ستاره سابق رئال مادرید

صعود الاتحاد در جام حذفی عربستان در شب گلزنی ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد با درخشش عبدالرزاق حمدالله توانست با نتیجه سه بر صفر از سد الفیحا میزبان خود عبور کند و به مرحله یک چهارم نهایی برود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کینگز کاپ عربستان، از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم های الفیحا و الاتحاد عربستان مقابل هم به میدان رفتند. در این بازی، الاتحاد از ستاره های خود مثل کریم بنزما، انگولو کانته، رومارینیو و حمدالله نهایت بهره را برد.

در نیمه اول، الاتحاد شروع بسیار خوبی داشت و توانست در دقیقه 5 با ضربه عبدالرزاق حمدالله روی پاس رومارینیو به گل اول برسد. در ادامه الفیحا تا پایان نیمه اول، یک الی دو موقعیت بسیار خوب گلزنی را به خاطر بی دقتی مهاجمانش از دست داد تا نیمه اول با همان تک گل حمدالله، یک بر صفر به سود الاتحاد پایان یابد. 

در نیمه دوم شاهد بازی جذاب تری از سوی هر دو تیم بودیم. الفیحا فشار زیادی برای رسیدن به گل تساوی ایجاد کرد، اما خلاف جریان بازی، دوباره این حمدالله بود که گل دوم الاتحاد را در دقیقه 87 به ثمر رساند تا به نوعی تکلیف بازی را مشخص کرده باشد. البته این پایان کار نبود و کریم بنزما در دقیقه 90+4 توانست گل سوم الاتحاد را به ثمر برساند.

4416