اصرار ستاره سابق برزیلی: می‌دانستم که مسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد

اصرار ستاره سابق برزیلی: می‌دانستم که مسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو شاعر دنیای فوتبال ادعا کرد که از همان ابتدا می دانست که روزی لیونل مسی بر بام قله جهان فوتبال خواهد ایستاد و جوایز را درو خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در پاریس، لیونل مسی برای هشتمین بار، برنده جایزه توپ طلا شد و این جایزه را به خاطر عملکرد فوق العاده اش در جام جهانی 2022 قطر همراه با تیم ملی آرژانتین به دست آورد. رونالدینیو یک الگو برای مسی 19 ساله در بارسلونا بود و این دو نفر در زمان مربیگری فرانک رایکارد در بارسلونا، رابطه صمیمانه ای با یک دیگر داشتند. رونالدینیو حتی یک بار برای دیدن بازی این ستاره آرژانتینی به آکادمی لاماسیا رفت و حالا ادعا می کند که از همان اول به استعداد فوق العاده مسی پی برده است. 

رونالدینیو ستاره سابق تیم های بارسلونا، میلان و پی اس جی به اتلتیک گفت: "من، دکو و تمام اعضای تیم از همان ابتدا کارهای لئو را دنبال می کردیم. برای دیدن بازی هایش می رفتیم و واقعاً لذت می بردیم. حتی زمانی که در تیم جوانان بارسا بود. واقعاً انتظار داشتیم که روزی بهترین بازیکن جهان شود." 

البته رونالدینیو در سال 2008 در زمان مربیگری گواردیولا فروخته شد و در آن زمان، شایعاتی مبنی بر تاثیر بد رونالدینیو بر روی مسی شنیده می شد.

4416