پنجمین غیبت متوالی لوکادیا در تیم چینی؛ برنامه مهاجم فراری چیست؟

پنجمین غیبت متوالی لوکادیا در تیم چینی؛ برنامه مهاجم فراری چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم هلندی فقط 18 روز دیگر فرصت دارد پول پرسپولیس را پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های سوپرلیگ چین در فصل 2023 تیم شانگهای پورت موفق شد با 60 امتیاز قهرمانی‌‌اش را قطعی کند. تیم دوم شاندونگ تایشان است که 55 امتیاز دارد و با پیروزی در هفته آخر هم نمی‌تواند جای شانگهای پورت را در صدر جدول بگیرد.

در این هفته تیم کانگژو مایتی لایونز که یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق پرسپولیس را در اختیار دارد در ادامه روند نزولی‌اش با نتیجه 6 بر یک مغلوب ژجیانگ شد و با 30 امتیاز در همان رده دوازدهم باقی ماند. روز 13 آبان و در هفته آخر کانگژو مایتی لایونز با کینگدائو هاینلو بازی دارد و اگر با هر نتیجه‌‌ای شکست بخورد یک رده پایین‌تر می‌رود اما به دسته پایین‌تر سقوط نخواهد کرد.

لوکادیا که قبل از نیم‌فصل لیگ بیست و دوم پرسپولیس را ترک کرده بود با شروع فصل 2023 به تیم کانگژو مایتی لایونز پیوست. او از همان بازی اول در ترکیب تیمش قرار گرفت و با زدن گل دقیقه 90 تیمش را از شکست نجات داد

لوکادیا تا هفته بیست و چهارم برای کانگژو مایتی لایونز بازی کرد اما از هفته بیست و پنجم به بعد بنا به دلایل نامعلومی از لیست این تیم خارج شد و کارش را در این تیم با 7 گل و 6 پاس گل تمام کرد. عجیب این که کانگژو مایتی لایونز در 8 بازی اخیرش حتی یک امتیاز هم نگرفته و همه بازی‌ها را باخته است.

مشخص نیست دلیل غیبت لوکادیا در 5 بازی اخیر تیمش چیست. در صفحه اینستاگرام لوکادیا هم هیچ مطلبی در این باره وجود ندارد. آخرین پست لوکادیا در اینستاگرام که روز گذشته منتشر شد، حاوی تصاویری از شادی گل او در یکی از بازی‌های کانگژو مایتی لایونز است. 3 روز پیش هم یکی از گل‌هایش در لیگ هلند را پست کرده است.

باشگاه پرسپولیس مدتی پیش از این بازیکن شکایت کرد و فیفا حدود یک ماه پیش لوکادیا را در این پرونده به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به پرسپولیس محکوم کرد. حالا از فرصت 45 روزه پرداخت این پول، فقط 18 روز باقی مانده است و مشخص نیست لوکادیا چه برنامه‌ای دارد.

او البته در طول سال گذشته چند بار تصاویری از خودش با پیراهن پرسپولیس را منتشر کرد و عده‌ای این مساله را نشانه تمایل لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس دانستند. اما چند روز پیش در توییترش حرف‌هایی زد که بازگشت او به ایران را غیر ممکن کرد. قرارداد لوکادیا با کانگژو مایتی لایونز هم در تاریخ دهم دی ماه به پایان می‌رسد و او از این تاریخ بازیکن آزاد خواهد بود.

1359