هاشمی: شان تیم امید نیست که در آسیا مدال نگیرد

هاشمی: شان تیم امید نیست که در آسیا مدال نگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: امروز جلسه هیئت اجرایی خروجی نداشت اما گزارش مفصلی از بازی های آسیایی داریم.

به گزارش فوتبالی، مناف هاشمی در پایان نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: دو موضوع جدی در جلسه مطرح شد اما مصوبات و نتایج ان برای سه شنبه هفته آینده است و امروز خروجی نداریم اما گزارش مفصلی از بازی های آسیایی داریم. تلاشی که از ۹ ماه پیش آغاز شده و کل مباحث پشتیبانی که با فدراسیون ها داشتیم و جلساتی که با روسای فدراسیون ها داشتیم به صورت گزارش در آوردیم. اعضای هیئت اجرایی اکثرا در چین بودند و اشراف به نتایج داشتند. بعد از جلسه سوالاتی مطرح شد که ادامه بحث در مورد بازی های المپیک پاریس و بازی های آینده آسیایی به صورت مختصر بود. اگر راهکاری تصویب شود در قالب ستادی مباحث را دنبال می کنیم. نقش هر یک از ارگان ها مشخص شود.

وی در مورد وضعیت تیم ملی امید و اینکه کمیته به دنبال این بود حبیب کاشانی را به عنوان سرپرست در کنار تیم امید بگذارد اما این اتفاق نیفتاد، افزود: ما در فوتبال هیچ وقت دخالت نکردیم. پیشنهاد دادیم اما آن را نپذیرفتند. کوتاهی های هر حوزه ای را بهتر است پخش نکنیم و درگیر نشویم. ما به صراحت اعلام می کنیم فدراسیون فوتبال هیچ فرقی با سایر فدراسیون ها برای ما ندارد. اگر فدراسیون از ما کمکی خواسته پشتیبانی می کنیم. از این صریح تر بگویم؟

هاشمی افزود: تیم امید را به عنوان یک افتخار ببینند. ما هم در کنار این افتخار سهیم هستیم. از حالا تیم خود را مشخص کنند و تلاش کنند. نفرات را دسته بندی کنند و به ما معرفی کنند تا اعزام کنیم. هر گونه پشتیبانی بخواهند انجام می دهیم. اما دوگانگی نشود. نباید دنبال مقصر بود باید دنبال این باشیم که تیم امید ایران در آسیا مدال بگیرد چون شان ما این نیست که تیم امید ما در آسیا مدال نگیرد.

9989