یک مهاجم صورت زخمی در کمین جایگاه ثابت مهدی عبدی

یک مهاجم صورت زخمی در کمین جایگاه ثابت مهدی عبدی

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز این‌روزها از مهاجم پرسپولیسی خود یعنی مهدی عبدی چندان راضی نیست.
به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی آخرین خرید تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات تابستانی است. بازیکنی که پس از بازی تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر با قراردادی قرضی تا پایان فصل به جمع تی‌تی‌ها پیوست. عبدی که از بازی با مس رفسنجان در دسترس پاکو خمز قرار داشت، تا به حال سه گل برای تیم جدید خود به ثمر رسانده ولی مورد رضایت سرمربی اسپانیایی قرار ندارد.
خمز در نشست خبری قبل بازی با شمس‌آذر هم عنوان داشت که انتظار وی از عبدی گلزنی بیشتر است و طبق شنیده‌ها پس از باخت تراکتور به تیم قزوینی در تبریز، مهاجم قائمشهری شدیدا مورد اعتراض پاکو در رختکن قرار گرفته است. در رابطه با عبدی گفته می‌شود که این مهاجم همانند عباس‌زاده چندان نمی‌دود و درنتیجه پرسی که سرمربی تراکتور می‌خواهد را هم انجام نمی‌دهد و البته موقعیت‌های زیادی را خراب کرده تا با عصبانیت خمز مواجه شود.
در همین راستا نزدیک‌ترین گزینه در صورت اینکه خمز بخواهد عبدی را نیمکت‌نشین‌کند، عارف رستمی است. مهاجمی که با آمار خوب فصل گذشته خود در مس کرمان مورد توجه تی‌تی‌ها قرار گرفت ولی این فصل فرصت بازی چندانی نداشته و فقط در بازی با پرسپولیس به صورت ثابت در ترکیب تیمش حضور داشته است. رستمی که در بازی با ذوب‌آهن با مصدومیتی از ناحیه ابرو هم مواجه شده سوژه اصلی دیروز رسانه رسمی باشگاه تراکتور بود و باید دید در بازی با نساجی تصمیم پاکو خمز برای پست مهاجم نوک خود چه خواهد بود.

1997