اقدام عجیب گوندوغان: عکس تیمی بارسلونا را ترک کرد!

اقدام عجیب گوندوغان: عکس تیمی بارسلونا را ترک کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان که در روزهای اخیر به خاطر صحبت هایش علیه بازیکنان بارسلونا جنجال ساز شده بود، در اقدامی عجیب عکس تیمی بازیکنان بارسا را در مراسم توپ طلا ترک کرد!

به گزارش فوتبالی، گوندوغان کاپیتان منچسترسیتی در فصل سه گانه بود که آبی ها به قهرمانی لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی دست پیدا کردند.منچسترسیتی  جایزه بهترین باشگاه فوتبال مردان در سال گذشته را در مراسم توپ طلا کسب کرد که طبیعتا گوندوغان روی استیج نرفت چرا که دیگر بازیکن این تیم نیست.

حالا تصاویری از مراسم توپ طلا وایرال شده که در آن گوندوغان،  ترکیب منچسترسیتی را ترک می کند. هافبک آلمانی در کنار مارک آندره ترشتگن، آلخاندرو بالده، خوان لاپورتا مدیر باشگاه و رافا یوسته نایب رییس باشگاه عکس گرفت اما او ناگهان عکس تیمی را ترک کرد که آلخاندرو بالده کاملا از این اتفاق، شگفت زده شده بود!

در روزهای اخیر گوندوغان به شدت از رفتار بازیکنان بارسلونا در رختکن پس از شکست در ال کلاسیکو انتقاد کرده بود و گفته بود که انتظار داشته که بازیکنان این تیم در رختکن خیلی ناراحت تر باشند. برخی تصور می کنند که ترک عکس تیمی توسط گوندوغان نشان می دهد که او با هم تیمی هایش رابطه خوبی ندارد و در تیم جدیدش جا نیافتاده است!

4125