دفاعیات بخش حقوقی پرسپولیس روی آنتن فوتبال برتر

دفاعیات بخش حقوقی پرسپولیس روی آنتن فوتبال برتر

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مهم‌ترین وظایف تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس در این روزها برگرداندن یک امتیازی است که می‌تواند حتی سرنوشت قهرمانی این تیم را در این فصل مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، کسر امتیاز از دو تیم سپاهان و پرسپولیس به دلیل مشکلات سقف قرارداد حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است. پرسپولیسی‌ها همچنان اعتقاد دارند که حکم کسر یک امتیاز از این تیم به این دلیل بوده که از سپاهان 4 امتیاز کم شده و به همین دلیل پرسپولیس هم باید امتیازی کسر می‌شد.

 پرسپولیسی‌ها به همین دلیل امیدوار هستند که با برگشتن احتمالی امتیازات سپاهان آن‌ها هم یک امتیازشان برگردد. حسین دوام، سرپرست معاونت حقوقی پرسپولیس در این مورد گفته است:« آن یک امتیاز با توجه به کسر ۴ امتیاز سپاهان صورت گرفت. بحث وسیله نقلیه گولسیانی و مالیاتش مطرح بود و ما هر کاری که انجام داده‌ایم کاملا براساس قانون بوده است. ما پرونده را به کمیته استیناف بردیم و با دقتی که قضات محترم و افراد آگاهی که در کمیته استیناف دارند، این رای نقض می‌شود. ما به دلیل پرداخت هزینه اسنپ، آب و برق و اجاره یک بازیکن محکوم به کسر امتیاز نباید بشویم چون مالیات مربوط به خودش است. همچنین جریمه مادی ۱۰ میلیارد را متوجه نمی‌شوم‌ چون حداکثر سیصد میلیون پیش‌بینی شده است و این را هم باید بررسی کنیم.»

حالا باید منتظر ماند و دید که امتیازهای کسرشده از سپاهان و پرسپولیس، به این دو تیم برخواهد گشت یا نه.

 

4326